4.7. Imagine şi comunicare internă

Obiectiv strategic:

Consolidarea culturii organizaţionale şi identităţii USAMV Iaşi, crearea unei comunităţi unite și îmbunătăţirea comunicării intrauniversitare.

Direcţii de acţiune:

  • Dezvoltarea Departamentului de Imagine, Identitate Instituţională şi Comunicare.
  • Crearea unei identităţi vizuale unitare prin crearea unui nou brand al universităţii.
  • Proiectarea şi realizarea signalisticii interne în toate clădirile universităţii.
  • Promovarea valorilor universităţii şi asumarea generală a acestora.
  • Fluidizarea comunicării între facultăţi şi departamente.
  • Organizarea de evenimente care, în timp, au devenit tradiţii interne.
  • Generalizarea utilizării email-ului de serviciu cu extensia uaiasi.ro, pentru a asigura accesul transparent al tuturor membrilor comunităţii academice la informaţiile difuzate pe internet şi pentru identificarea ca membru al comunităţii USAMV.

Scrie-mi un mesaj!

13 + 7 =

PROGRAM MANAGERIAL
de susţinere a candidaturii la
FUNCŢIA DE RECTOR
al Universităţii de Știinţe Agricole şi Medicină Veterinară „Ion Ionescu de la Brad” din Iaşi
2020 – 2024